Enkele post bekijken
Oud 9th November 2011, 20:42
Michael Van Deun Michael Van Deun is offline
Registered User

Berlusconi gaat aftreden

Eerst zien en dan geloven, maar toch is er goede hoop wat betreft het einde van Berlusconi. In Italië zouden al veel vaker stappen moeten zijn ondernomen om deze premier te ontheffen van zijn functie. In elk geval is de aanzet tot de eigenlijke daad nu wel gegeven en is er weer hoop op volgende stappen. De man heeft eigenlijk niet echt positieve zaken verwezenlijkt in zijn leven, zoals corruptie om de macht te blijven behouden.
Iemand zei zelfs dat het een 'geluk' is dat hij nog niet is vermoord. Dat is natuurlijk een extreme uitdrukking, maar ik kan best wel begrijpen waarom dit word aangehaald. Hij werd ook vergeleken met Khadafi die zijn politieke carrière met de dood moest bekopen. Velen zijn er blij om, maar net zoals met Berlusconi zullen er wel een aantal mensen achter hem staan.
Als ik dan ook een vergelijking mag maken, wil ik dit doortrekken naar Sarkozy. Van mij mogen ze hem ook al wandelen sturen. Het belangrijkste vind ik, als leider, is dat je iedereen moet aanvaarden zoals die is. Dat laatste gebeurt bij hem niet echt, dat vind ik niet kunnen! Het zijn voor mij eigenlijk twee koppen die ik liever zie gaan dan komen! Wie volgt?
Met citaat antwoorden