
9th November 2011, 17:13
|
Registered User
|
|
Geregistreerd op: Oct 2011
Locatie: Berlaar
Posts: 106
|
|
Vele mensen maken gebruik van het openbaar vervoer, zoals: de trein, de bus, de metro,.... Het is handig vermeld de NMBS zelf. Maar wat dan met de vertragingen? Vertragingen kunnen vele gevolgen hebben! Wat als je het openbaar vervoer nu bijvoorbeeld gebruikt voor de verplaatsing van en naar je werk? Of voor een afspraak bij de tandarts? Door de vertraging bereik je je locatie te laat. De tandarts zal er niet met kunnen lachen en ik kan ook aannemen dat een baas dit voor enkele keren door de vingers zal zien, maar niet bij elke keer. Drastisch gevolg: ontslag. Dit is nu wel in het ergste geval, maar het gebeurd wel. Via het nieuwe systeem zal iedereen sneller op de hoogte zijn, wat een goed voornemen is van de NMBS. Maar vertragingen verminderen zal dit niet doen. Passagiers snel op de hoogte brengen van (lange) vertragingen is goed, maar ze zullen nog steeds te laat komen....
|