Onderwerp: Voor altijd jong
Enkele post bekijken
Oud 8th November 2011, 15:51
Esther Lambrechts Esther Lambrechts is offline
Registered User

Ik ben het helemaal eens met de mening van Tinne. Ik vind dat ouder worden menselijk is en dat het bij het leven hoort. Natuurlijk is het niet fijn om een eerste, tweede, derde,... rimpel of grijs haartje te zien verschijnen, maar daar is nu eenmaal niets aan te doen. Iedereen wordt ten slotte ouder en zwakker, dit is de natuur.

Ik vind zelfs dat ouder worden zijn charmes heeft. Het is een deel van het leven en als je je hier ongelooflijk zorgen over gaat maken, de rest van je leven lang, kan je niet meer genieten van de mooie dingen in het leven. Volgens mij is het leven als gepensioneerd, gezellig oudje ook wel fijn. Ik werk in het weekend in een café en ik zie daar dus veel oudjes passeren die een koffietje, theetje of warme chocomelk komen drinken. Ik vind dit echt ongelooflijk charmant om samen met je man, waarmee je oud wil worden, leuke dingen te doen, de laatste jaren van je leven.

Dus, om een lang verhaal kort te maken, ik vind dat ouder worden bij je leven hoort en dat je ook hier van moet genieten. Middelen die hier tegenin gaan vind ik dus echt overbodig.
Met citaat antwoorden