Enkele post bekijken
Oud 8th November 2011, 14:09
Christophe Christophe is offline
Registered User

292km/h. Kan een auto wel zo snel rijden? Blijkbaar wel. Gevaarlijk: denk van wel. Een klein obstakel op de weg en er had een heel ander artikel in de krant gestaan: Met 292km/h de dood inrijden.
Ik vind het echt schandalig dat het mogelijk is om zo snel te kunnen rijden. Kunnen de autoproducenten geen limiet zetten op de maximumsnelheid?
Als ik nu kijk naar de verantwoordelijkheid van de bestuurder, dan vind ik niets. Hij neemt een puber mee in de auto en scheurt over de wegen. Zoals eerder vermeld door zowel Nic en het artikel, moet er hard worden opgetreden tegen de chauffeur. Deze zou zijn wagen zelfs moeten inleveren en een fikse boete moeten betalen. Eveneens zou hij zijn rijbewijs moeten inleveren. Voor de puber heb ik schrik dat, eenmaal hij zelf zijn rijbewijs heeft behaald, hijzelf ook zo snel over de Belgische wegen zal scheuren.
Het is niet de eerste keer dat ik dit lees of zien. Zelfs ik heb al gezien hoe een auto mij inhaalde met de snelheid waarvan ik dacht: "Is er hier nu juist iets naast mij gereden?"
Ik vind het gewoon schandalig dat auto's zo snel kunnen rijden. De enigste auto's die verantwoord zijn om zo snel te mogen rijden zijn de racewagens.
Met citaat antwoorden