Enkele post bekijken
Oud 7th November 2011, 14:37
Sam.Goris Sam.Goris is offline
Registered User

ik geef toe dat op uitgaan geen leeftijd hoeft geplakt te worden omdat het van zowel de ouders als de jongere in kwestie afhangen. Dikwijls ook nog van geslacht: jongens mogen eerder en langer weggaan dan meisjes over het algemeen.
In de meeste gevallen zijn de meeste ouders het ook eens. vanaf hun 14, 15 jaar mogen ze al wel eens een keertje weggaan maar dan ook maar tot 1 uur of dergelijk. Hier ben ik het dan ook mee eens
Vanaf 16 jaar het uur van thuiskomst en het aantal keren uitgaan systematisch optrekken is mijn voorstel. Dit hebben ze bij mij gedaan en ik moet toegeven dat dit een goed effect heeft gehad. Ik ga ook wel eens langer dan goed is weg maar dan eerder zelden omdat in tegenstelling tot veel andere jongeren ik niet tot 's namiddags in bed mag en kan blijven liggen. En wat je dan nog aan je dag hebt als je tot 's ochtends het varken uithangt en dan als je terug wakker wordt, op eender welk tijdstip, de rest van de dag rondloopt als een hersenloze zombie laat ik even in het midden...
Met citaat antwoorden