Enkele post bekijken
Oud 6th November 2011, 13:54
Sofie.DeWolf Sofie.DeWolf is offline
Registered User

7 miljard mensen op aarde

Ik sluit mij volledig aan bij de vorige twee meningen. Het is absoluut niet positief dat er steeds meer en meer mensen komen. De aarde kans de hoeveelheid mensen nog maar amper aan. Ook zal door dit grote aantal van mensen een grotere kans kmoen op natuurrampen. Iedereen heeft uiteindelijk een woning en eten nodig. Voor de woningen zullen steeds meer natuurgebieden verdwijnen en dit kan dan weer zorgen voor natuurrampen. Er zal ook zoiso een tekort aan voedsel komen, waardoor er meer en meer criminaliteit zal bestaan. Mensen die niet meer aan voedsel kunnen komen, zullen het op een ander gaan halen (overlevingsdrang). Het is natuurlijk een blijde gebeurtenis dat het zeven miljardste kind geboren is, dit is speciaal. Enkel moeten mensen zich ook bewust zijn van deze negatieve kanten. Eigenlijk zou het bevolkingsaantal moeten dalen. In China was er een wet dat er maar 1 of 2 kinderen per gezin mochten zijn. Ik vind dat ze deze wet in meerdere landen en werelddelen moeten invoeren. Dit zou de mensheid veel ellende besparen.
Met citaat antwoorden