Enkele post bekijken
  #4  
Oud 5th November 2011, 23:47
charlotte.verboven charlotte.verboven is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2011
Locatie: malle
Posts: 112
Toen ik alleen nog maar de titel las fronste ik toch even de wenkbrauwen. Ik vind dit gewoonweg onbegrijpelijk! Kan hier in België tegenwoordig alles? Wat is 15 jaar in een mensenleven. Na 15 jaar wandelt hij gewoon vrijuit over de straat alsof er niets gebeurt is. En het meisje? Kan zei na 15 jaar gewoon verder met haar leven zonder dat er iets gebeurt is? Ik vind dit gewoon weg verschrikkelijk. Het meisje haar leven is geruďneerd en de dader moet er bijna niet voor boeten. Het is precies gewoon normaal. Verkracht maar.. je moet toch maar 15 jaartjes in de gevangenis. En waarschijnlijk heeft hij het daar nog naar zijn zin ook. Ik vind het ook raar dat de ouders nooit iets gemerkt hebben. Het kind moet zich toch anders gedragen hebben tegenover de grootvader maar ook in het algemeen. Als ouders merk je toch zoiets. Natuurlijk kan je hier niet over oordelen omdat we de details niet weten en misschien heeft de grootvader het wel heel slim aangepakt zoals ook in het artikel beschreven, waar de grootvader een manipulator genoemd word. Ik hoop dat ze de grootvader niet meer in hun familie opnemen zodat hij ook na zijn celstraf nog mag boeten voor zijn daden.
Met citaat antwoorden