Enkele post bekijken
  #13  
Oud 5th November 2011, 19:47
Shana.Scheveneels Shana.Scheveneels is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2011
Locatie: Meerhout
Posts: 50
Mijn mening sluit aan bij Veronique. E-books kunnen moeilijk de authenticiteit van een gewoon boek evenaren. Niet alleen gewone boeken bevatten trouwens die authenticiteit, denk bijvoorbeeld ook maar aan kranten: een krant online lezen is niet hetzelfde als het vasthouden van een pas gedrukte krant. Een volledige krant en/of boek lezen op een scherm lijkt in mijn ogen minder aandoenlijk, minder 'echt'.

Zeker oudere generaties zullen de oude leesmethode verkiezen maar aangezien deze vorm van technologie nog maar recent is, zullen komende generaties meer in contact komen met e-books dan met gewone boeken, wat ik zelf ook niet slecht vind aangezien men moet meegaan met de technologie.

Als je meer wil lezen dan enkel en alleen het boek, dan is een e-book een efficiënte optie o.w.v. het grote aanbod dat je krijgt: je kan meer bekijken en lezen dan enkel en alleen het boek (in dit geval e-book). Maar als je wil genieten van een verhaal dat eenvoudig en waarachtig wordt aangeboden, dan blijft een gewoon boek nog altijd het beste alternatief.
Met citaat antwoorden