Enkele post bekijken
Oud 5th November 2011, 13:54
Christophe Christophe is offline
Registered User

Blijkbaar zijn tienermoeders slechte ouders. Ik heb al van verschillende mensen gehoord: 'Kijk daar, een tienermoeder, ocharme dat kind.' WAT??? Al die vooroordelen over tienermoeders. Ik vind ze echt niet kunnen. Ik ken verschillende moeders die hun kind voor hun achttien hebben gehad en om eerlijk te zijn, vind ik die moeders echt super. Ook hun kinderen zijn de max.
Het is voor tienermoeders niet gemakkelijk om een kind op te voeden. Ze zitten meestal zelf in hun pubertijd en moeten daarbij nog een kind opvoeden. Ze hebben dan al dan niet ondersteuning van ouders of vriend. Ik moet zeggen dat ik het grootste respect heb voor deze vrouwen.
Als ik dit artikel lees, zie ik over het tienermoeder en lees ik de rest van de tekst. Je ziet dat wat de vrouw doet echt verkeerd is. Maar komt dit alleen voor bij tienermoeders? Ik dacht het niet. Kindermishandeling is een veel voorkomend fenomeen. Zoals Sabrina zegt, het komt voor bij ouders van alle leeftijden. Het is gewoon slecht opvoeden in de ergste vorm. Laat de ouders van het mishandeld kind hier maar zwaar voor opdraaien.
Met citaat antwoorden