Enkele post bekijken
  #2  
Oud 4th November 2011, 20:58
Elise_v Elise_v is offline
Elise Vrins
 
Geregistreerd op: Feb 2011
Locatie: Nijlen
Posts: 100
Ik was niet aanwezig op Pukkelpop (ik verkocht mijn ticket 1 dag op voorhand nog door) dus ik weet uiteraard niet hoe het voelt dit meegemaakt te hebben maar ik vind wel dat de organisatie erg veel inspeelt op 'het emotionele'.

Ze stellen de Pukkelpoppers namelijk echt voor een dilemma: kies voor jezelf in de vorm van eet- en drankbonnen en Pukkelpop zal mede dankzij jou niet meer kunnen bestaan OF steun Pukkelpop en vraag deze bonnen niet aan.
Ik vind dit persoonlijk een zware keuze voor iemand die op het festival zelf iets traumatisch heeft meegemaakt en veel geld heeft verspild (we praten hier toch over 100den euro's in sommige gevallen). Velen zullen zich dan ook schuldig voelen door voor drank- en eetbonnen te kiezen en dit schuldgevoel komt dan bovenop de slechte nasmaak die sommigen waarschijnlijk hebben bij het horen van 'Pukkelpop'.

Er moet nagedacht worden over eventueel bijkomende middelen om het festival te blijven financieren maar zo inspelen op het schuldgevoel van de festivalgangers vind ik ongehoord.
Met citaat antwoorden