25th September 2005, 12:55
|
|
auti-juf
|
|
|
|
Citaat:
Orgineel gepost door Elke De Laet
Dave heeft gelijk.Meestal zijn deze jongeren kinderen van ouders die zichzelf al niet in de hand hebben, waar zouden zij dan het goede voorbeeld halen?!
|
Men zegt niet over welke soort wijken het gaat! dat is natuurlijk voor interpretatie vatbaar
Maar in mijn ogen kunnen het evengoed jongeren zijn van ouders die dag en nacht werken.
hun ouders hebben geen tijd voor hun, ze vinden slechte vrienden en trekken daar mee op pad. Zij kunnen ook wel eens de ingesteldheid hebben: "hoe meer ik mijn ouders kan kl*ten, hoe beter"
en dan gaat die boete dit echt niet verhelpen maar juist meer aanmoedigen in mijn ogen.
Vaak zijn die ouders ook niet thuis, ze kunnen dan toch moeilijk hun kind opsluiten?
Ik merk dat bij ons thuis goed genoeg: mijn vader is zelfstandige en moet ook 7/7 werken. Ons mama is gewoon huismoeder dus zij is wel altijd thuis als wij thuis zijn. maar wat nu als beide ouders 7/7 moeten werken (je hebt thuis vb een bakkerij?)
Ik vraag me ook af wat ze dan gaan doen met kotstudenten die nog geen 18 zijn en ook voor overlast zorgen?!