Enkele post bekijken
  #4  
Oud 27th October 2011, 13:38
evelien.kolsteeg evelien.kolsteeg is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2010
Locatie: Herentals
Posts: 106
Ik ben ook van mening dat een kind, gewoon kind moet kunnen zijn. Maar ik denk dat sommigen nogal onderschatten wat voor een effect het heeft om vlak naast een crèche te wonen. Ik ben akkoord, als er reeds een crèche aanwezig was bij aankomst, is er geen argument. Maar ik kan me heel goed voorstellen, dat als er naast mijn deur opeens een crèche uit de grond wordt gestampt, ik daar niet blij mee ben. Geluid is nu eenmaal geluid, en dag in, dag uit overlast in geluid in voor iedereen ondraaglijk. Ik wil dus wel begrip opbrengen voor de mensen die hier effectief hinder van ondervinden. Deze mensen zijn geen kinderhaters, ze zijn gewoon menselijk, en vragen om een beetje begrip.
Wil dit zeggen dat een kind geen lawaai meer mag maken? Uiteraard wel, maar moet dit elke seconde van de dag? Nee. We leren onze kinderen zich aan te passen aan situaties. Een kind moet spelen, en we weten allemaal dat dit nooit sereen is bij kinderen. Maar op restaurant laat je jouw kind ook niet toe om de hele boel bij elkaar te krijsen.

De mening van hoe meer gekrijs hoe meer vreugd vind ik met alle respect nogal respectloos. Ik wil de eerste in rij zijn als ze zelf met deze situatie te maken krijgen.
Met citaat antwoorden