3rd October 2004, 05:18
|
|
------
|
|
|
|
Beste femme politica, ik denk dat je met dit statement bewijst dat je zelf even best de ogen opent. Waarom probeer jij (en nog meerdere politiek correcten) steeds de problemen te ontwijken? Wie durft er ontkennen dat er een "vreemdelingenprobleem" is, dat er een veiligheidsprobleem is en dergelijke... Misschien dat het blok hier inderdaad extreme ideën over heeft, maar hebben jij of ik grondige bewijzen dat deze partij ECHT racistisch is?
Het argument met betrekking tot het proces houdt ook geen stand. De rechter (Alain Smetrijns) zetelt in de Lions Club van Gent. Dit is een francophone, pro- Belgische groepering. Wie nu even nadenkt zal toch wel moeten toegeven dat deze groep er alle belangen bij heeft het vlaams blok uit te schakelen.
Mijn standpunt is dat het blok het volledige recht heeft om deel te nemen aan ons bestuur, hoewel hun (in mijn ogen) gematigde programmastandpunten, waarschijnlijk niet te onderschatten zijn. Maar op welke rechtse oppositiepartij kunnen we nu nog stemmen? Geen enkele, en dat zal het blok nog sterker maken...
|