23rd October 2011, 22:42
|
Registered User
|
|
|
|
Levensgevaarlijke drug 'krokodil' verovert Europa
Ik volgde de link die onderaan de post stond en onmiddellijk kreeg ik de verminkte arm van een jonge vrouw te zien. De drug had zo hard op haar lichaam ingewerkt dat je het bot van haar onderarm kon zien. Het was echt een afschuwelijk zicht. De beelden zijn zoals wordt aangegeven onderaan het artikel niet voor gevoelige kijkers.
Het gaat hier om een drug die je gemakkelijk zelf kan maken. Dat deed me denken aan methamfetamine, ook een drug die vaak zelf door gebruikers in hun eigen huis aangemaakt wordt. Ook bij deze drug zijn de gevolgen voor de gebruiker gruwelijk, maar ze vallen in het niets bij de gevolgen voor de gebruiker van krokodil.
Bij het gebruik van meth verandert de gebruiker qua uiterlijk in een levende zombie, maar verder kan je van het uiterlijk van de gebruiker niets afleiden. Gebruikers lijken dus enkel een jaar of tien, vijftien ouder. Als je dan de beelden bekijkt over gebruikers van krokodil... Ik werd er even niet goed van toen ik enkele filmpjes bekeek.
Het is echt te hopen dat deze drug zijn eindstation heeft bereikt in het Ruhrgebied en dat de drug zich niet verspreidt naar ons land. Nog meer hoop ik dat de drug zo snel mogelijk uit gebruik raakt omwille van de ernstige effecten op het lichaam van de gebruikers. De beelden van verminkte gebruikers schrikt hopelijk potentiële gebruikers af...
|