![Oud](images/statusicon/post_old.gif)
22nd October 2011, 15:13
|
Registered User
|
|
|
|
Terecht dat hij levenslang heeft gekregen. Had het anders uitgedraaid, denk ik dat er veel reactie had gekomen van veel verschillende mensen. Deze man moet gestraft worden voor wat hij heeft gedaan. Schuldig op moordslag alleen zou echt niet voldoende zijn geweest. Het was meer dan duidelijk dat hij echt op voorbedachte rade handelde. Ik denk dat dit een geruststelling is voor de familie en vrienden van de slachtoffers. Ik hoop en denk dat ze hele deze zaak nu eindelijk toch wat kunnen laten rusten en verder kunnen gaan met hun leven. Ook hoop ik dat de kinderen van Ronald Janssens niet te zwaar worden aangepakt door anderen. Als volwassen persoon weet je goed genoeg dat die kinderen niets misdaan hebben en dat zij ook mede slachtoffer zijn, maar kinderen kunnen heel gemeen zijn, zeker als ze van hun ouders horen dat de papa van een van hun klasgenootjes in de gevangenis zit omdat hij mensen heeft vermoord. Ik hoop dus echt dat de kinderen normaal worden behandeld en dat niemand ze ziet als: de kinderen van een gestoorde zot die mensen vermoord.
|