Enkele post bekijken
  #2  
Oud 18th October 2011, 16:11
Sabrina Claesens Sabrina Claesens is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2011
Locatie: oud-turnhout
Posts: 65
Question asielzoekers

Ik vind dit ook wel ontzettend veel asielaanvragen voor 1 jaar, maar als ze een geldige reden hebben om naar hier te komen dan vind ik dat ze dan wel welkom moeten zijn. als ze zich tenminste integreren in onze maatschappij en zich aanpassen aan onze regels, wetten en taal. Ik denk dat werk vinden in België niet echt een probleem is omdat er zo een hoog werkloosheidscijfer is in België. Ik heb dus totaal geen probleem met deze mensen, maar ik ben ook wel van mening dat België op de moment de kraan eventjes moet toedraaien. Dit omdat er zoveel asielaanvragen zijn dat ze die op de moment niet meer kunnen verwerken. Als ze dit probleem hebben aangepakt dan kunnen we terug asielzoekers opvangen. Ik denk dat asielzoekers weigeren op dit moment de beste oplossing is omdat ze een paar jaar moeten wachten voordat ze een toestemming of weigering hebben gekregen en tegen die tijd zijn er gezinnen die zich hebben gesetteld en zich hebben aangepast aan onze taal enzo. als ze dan te horen krijgen dat ze terug naar hun land moeten dan vind ik dit veel erger dan als ze vanaf de eerste keer worden geweigerd.
Met citaat antwoorden