17th October 2011, 21:45
|
Registered User
|
|
|
|
Lesbisch koppel remt bij zoontje (11) hormonen af zodat hij geslacht kan kiezen
Ik snap dat lesbiennes op een andere manier door het leven gaan en op een andere manier kijken naar de dingen, maar dit vind ik heel ver gaan. Het is perfect mogelijk, en zelfs iets meer voor de hand liggend in deze situatie, dat jongeren twijfelen aan hun geaardheid. Soms twijfelen ze zelfs aan hun geslacht. Als ouders moet je daarin je kind steunen en bijstaan waar nodig. Maar door hormonen stop te zetten, gaat deze jongen er eens zo hard mee worden geconfronteerd dat zijn ouders lesbiennes zijn. Voor mij zou het overkomen dat de zoon onder lichte dwang in een bepaalde richting wordt geduwd. Ofwel wordt hij homo en valt hij dus op jongens, ofwel wordt hij een vrouw en waarschijnlijk een lesbienne. Ik ben misschien totaal fout en ik wil die ouders niet beledigen door vooroordelen, in tegendeel. Iedereen moet zichzelf zijn, daar ben ik ook voorstander van, maar dit lesbisch koppel zou hun zoontje beter gewoon zijn gang laten gaan. Moest hij dan nog twijfelen aan zijn identiteit en/of zijn geslacht, dan is er nog tijd om stappen te ondernemen. Deze denkwijze zal bij dit kind niet zo lang meer op zich laten wachten, dus het is nog niet te laat. Maar dit zou op een natuurlijk manier moeten gebeuren en niet zo geforceerd door de ouders!
|