Enkele post bekijken
Oud 21st September 2005, 22:00
wim leenaerts's Avatar
wim leenaerts wim leenaerts is offline
Prime Integrator

Citaat:
Orgineel gepost door Pieterjan
Zulke praktijken zullen de sfeer -zoals Kenny zegt- zeker niet verbeteren.

Dat is waar, en dat heb ik ook gezegd. Maar op zich is het wel een te begrijpen reactie omdat het administratief personeel steeds veel tijd kwijt is met het met controloren, inschrijven enz van studenten die te laat zijn. Als ik die enkele keer dat ik vroeger te laat kwam (ik was/ben een zeer voorbeeldige student ) de rij die stond te wachten bekeek en pas na een half uur eindelijk naar de klas kon vond ik dat ook altijd redelijk stom. Zo kom je uiteindelijk nog later in de les, en dat kan toch echt niet de bedoeling zijn.

Citaat:
Zulke controlemethodes zijn waarschijnlijk gewoon een stap in de verkeerde richting.

Dat moet de toekomst uitwijzen, maar je zou daar wel gelijk in kunnen hebben. Hoewel ik de vergelijking met concentratiekampen wat overdreven vind.
Zij heeft geen respect voor oudere mensen. De jeugd verpraat de tijd terwijl er gewerkt moet worden, schrokt bij de maaltijden het voedsel naar binnen, legt de benen over elkaar en tiranniseert de ouders..."
- Socrates, 2400 jaar geleden... -
Met citaat antwoorden