14th October 2011, 01:19
|
Registered User
|
|
|
|
Om te starten wil ik even zeggen dat ik geen uitgesproken NVA'er ben. Maar als je vind dat de NVA uit een VLAAMSE-regering moet stappen omdat ze niet in de FEDERALE-regering zetelen is voor mij zoveel zeggen dat de zelfde partijen in beide regeringen moeten zitten. Dan vind ik ook dat je maar 1 regering moet hebben en dus hier stop heel de logica. Want de verschillende regeringen zijn nuttig in dit land DUS mogen ook verschillende partijen in de regeringen zetelen.
Citaat:
Orgineel gepost door nic.andriessen
Het zou nu denk ik alleen maar bevestigen dat N-VA een partij is die niet bereid is om compromissen te sluiten.
|
Van deze uitspraak vind ik dat nic een beetje kort door de bocht gaat. Ik denk dat je NVA enkel kan verwijten dat ze steeds duidelijk en open communiceren. Zij spelen volgens mij het minste een politiek spelletje. NVA heeft zelfs een deel van zijn partijstandpunten gewijzigd in de nota van De Wever waarbij ze de techniek "less is more" toepaste.