Enkele post bekijken
  #2  
Oud 12th October 2011, 14:20
Evelien.Van.Lieshout Evelien.Van.Lieshout is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2010
Locatie: Herenthout
Posts: 97
Ik ben een toekomstige godsdienstleraar, dus ik zou hier misschien voorzichtig op moeten reageren omdat het over onze aartsbisschop gaat, maar eigenlijk is dat nonsens. Als hij openlijk onzin mag uitkramen, dan mag ik openlijk bevestigen dat het wel degelijk over onzin gaat.

Wil aartsbisschop Léonard nu altijd in de aandacht staan? Ik begrijp zijn gedachtegang echt niet... Ja, leerkrachten moeten het goede voorbeeld geven en een scheiding is niet altijd een "goed" voorbeeld, maar mensen scheiden niet zomaar. Ten eerste moet privé en werk gescheiden blijven. Ten tweede vind ik het een ontiegelijk belachelijke rede dat een hertrouwde leerkracht geen godsdienst meer zou mogen geven of geen directeur meer zou mogen worden. Welke moderne, goede feiten en argumenten zou hij hebben om deze denkwijze goed te keuren? Het één heeft echt niets met het ander te maken. Ben je een slechtere leerkracht als je hertrouwt? TUURLIJK NIET! Léonard leeft volgens mij in 1625 en hij wil weeral in de kijker staan.
Met citaat antwoorden