11th October 2011, 19:25
|
Registered User
|
|
|
|
Amerikaanse snijdt baby uit baarmoeder andere vrouw
Eerlijk gezegd, er lopen echt gestoorde mensen rond in de wereld! Hoe kan je uw medemens zoiets verschrikkelijks aandoen? Hoe kan je het zelf nog maar overwegen om een zwangerschap te faken en dan het kind van iemand anders met geweld te beroven? Deze vrouw is gewoon volslagen doortrapt en verdient zelfs geen levenslange straf! Zo'n vrouw moet naar mijn mening weggestoken worden in een psychiatrische instelling of zelfs de doodstraf krijgen voor haar daden. Want denk nu niet dat zij in de gevangenis een warm onthaal zal krijgen als bekend wordt waarvoor zij daar beland is. Om nog maar te zwijgen over de familie van het slachtoffer die nu waarschijnlijk de meest verschrikkelijke tijden uit hun leven meemaken. Ik betuig daarom ook oprecht mijn innige deelneming aan de nabestaanden en ik hoop dat de vrouw en de baby rust moge vinden. En laat dit een les zijn voor de buitenwereld, dit kan absoluut niet! Moest ik als nabestaande zoiets meemaken, ik ging in de gevangenis zitten om die vrouw te zien bloeden! Dat durf ik zonder blikken of blozen hier verkondigen!
|