Enkele post bekijken
Oud 10th October 2011, 22:42
Evelien.Van.Lieshout Evelien.Van.Lieshout is offline
Registered User

Citaat:
Orgineel gepost door Shana.Loeckx
Amerika is zo vooruitstrevend en vernieuwend, maar toch ook zo conservatief op bepaalde gebieden. Ik wist wel dat het in sommige staten verboden was om homo te zijn, maar dat zelfs de overheid mensen heeft uitgemoord vind ik echt wel te ver gaan.

Ik denk dat ze dat eerder als leugen verteld hebben tegen de jongen om hem schrik aan te jagen.

Dit terzijde vind ik dit natuurlijk onbegrijpelijk. Ik kan heel goed begrijpen dat bepaalde ouders het er moeilijk mee hebben wanneer hun kind zich out, maar 'het er moeilijk mee hebben' is nog iets anders dan het willen verbieden. Je kan dit niet verbieden, want zo werkt het natuurlijk niet.
Vele ouders denken dan "wat gaan de mensen denken" of "mijn kind zal nooit een gezin hebben", maar langs de andere kant moeten de ouders die dit denken, beseffen dat dat totaal niet klopt. Hoeveel homo-koppels huwen en hebben schatten van kinderen? Ik stel me dan de vraag "Is het allerbelangrijkste niet dat je kind gelukkig is, de rest is toch bijzaak?" Laat 'de mensen' maar denken, ik heb er alvast geen enkel probleem mee!
Met citaat antwoorden