Enkele post bekijken
Oud 5th October 2011, 23:37
Sabrina's Avatar
Sabrina Sabrina is offline
Registered User

Ergens snap ik de vrouw wel. Ze heeft een kinderwens en wil deze vervuld zien. Maar dat wil niet zeggen dat ik het aanvaardbaar vind om op die leeftijd aan een kind te beginnen. Om heel eerlijk te zijn vind ik deze vrouw best egoïstisch. Ze kijkt alleen maar naar het feit zij een kinderwens heeft en niet naar de gevolgen voor haar kind. Als ze dit wel gedaan had, was ze er niet aan begonnen.
Een zwangerschap op haar leeftijd heeft alleen maar positieve gevolgen voor haar.
Hoe lang gaat zij haar kind nog zien opgroeien?
De kans dat ze nog 20 jaar leeft is er maar hoe groot is deze? Welk kind gaat niet te rade bij zijn of haar moeder. Wanneer je voor het eerst alleen gaat wonen en de eerste keer je was doet. Wie bel je dan op? Naar wie ga je als je raad nodig hebt met je eigen kinderen? Ik betwijfel het dat deze vrouw haar kleinkinderen nog gaat zien opgroeien.

Ook ga ik mee in de meningen van mijn voorgangers. Hoe gaat dit zijn voor het sociale leven van het kind?

Daarnaast is een vrouw ook niet gemaakt om op haar 63 jaar nog aan kinderen te beginnen. De natuur zit zo niet in elkaar. Dit is weer een perfect voorbeeld van hoe wij mensen de natuur naar onze hand proberen te zetten.

Ik begrijp dat het verlangen naar een kind groot was maar op 63 jarige leeftijd nog een kind op de wereld brengen is in mijn ogen onverantwoord.
Met citaat antwoorden