Enkele post bekijken
Oud 28th September 2011, 15:07
Emmely Emmely is offline
Registered User

Europees Parlement wil alcoholverbod voor onervaren autobestuurders

Ik vind het niet meer dan normaal dat mensen om de tien jaar een oogcontrole moeten uitvoeren. oké, het is misschien moeilijk te organiseren, maar waar een wil is is een weg. Als je kijkt naar de oudere generaties, bijvoorbeeld 60+, zijn SOMS niet bekwaam dat ze achter het stuur kruipen. Dus dit standpunt vindt ik niet meer dan oké. Voor de eenrichtingsbanen is 30km/uur inderdaad wat weinig. 50 km/uur is hard genoeg op zo'n banen als men spreekt over de bebouwde kom.

Wat betreft de alcohol vind ik dat ze naar alle leeftijden moeten kijken. Oké, een pas beginner achter het stuur loopt misschien veel meer risico, omdat ze misschien willen uithalen bij hun vrienden wat ze allemaal met hun auto kunnen,... Maar je weet als je achter het stuur kruipt dat je niets mag drinken en dat de gevolgen zwaar kunnen zijn. Ook breng je dan nog eens andere mensen in gevaar. Als je je rijbewijs hebt gehaald VERWACHT met dat je als een volwassen persoon je verantwoordelijkheid neemt. Zo niet, BLIJF ACHTER HET STUUR VANDAAN!
Met citaat antwoorden