Enkele post bekijken
  #3  
Oud 24th September 2011, 19:17
Michael Van Deun Michael Van Deun is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2010
Locatie: Zoersel
Posts: 396
Gezondheidsuitgaven in acht jaar met 60 procent gestegen

Toen ik de titel van het artikel las, moest ik toch even slikken en deze nogmaals lezen. Ik wist dat de overheid (overheden) en de gewone mens grote uitgaves hadden wat betreft gezondheidszorg, zeker in landen met een hoog vergrijzingspercentage. Maar een stijging van 60% is wel iets dat niemand ziet aankomen. Het is natuurlijk nodig, anders zou het niet gebeuren, maar toch is dit veel te hoog. Bovendien komen hierdoor ook veel andere problemen aan het ligt, zoals onder andere armoede. Niet iedereen is tegenwoordig in staat om al deze kosten te betalen. Ook de overheid (overheden) kan niet alles meer bolwerken. Dit laatste slaat dan weer op de werkende mens die onder andere meer belastingen of andere onkosten zal moeten betalen. Dit principe is eigenlijk een soort vicieuze cirkel waar je automatisch in beland, maar eruit geraken is redelijk onmogelijk omdat dit een deel van de maatschappelijke werking is. Problemen worden alsmaar groter, de mogelijkheden en oplossingen daarentegen worden zwaar teruggedraaid. Dit kan zo niet blijven duren, maar wat kunnen wij als gewone mens daartegen beginnen?
Met citaat antwoorden