24th May 2011, 12:00
|
Registered User
|
|
Geregistreerd op: Oct 2009
Locatie: Antwerpsesteenweg 474 2390 Malle
Posts: 69
|
|
Hier begrijp ik echt niets van. Elk 'normaal' bedrijf dat hun inkomsten op tien jaar tijd met de helft ziet stijgen is dolgelukkig, en gaat nadenken over uitbreidingen. Bij de NMBS is dit duidelijk anders. Er rijden nu al veel meer mensen met de trein dan tien jaar geleden, maar toch gaan ze de tickets (nog maar eens) duurder maken. Ik vind wel dat die mensen lef hebben. De treinen zijn bijna nooit op tijd, soms komen ze zelfs helemaal niet meer. Wat gaan ze dan doen, de mensen nog meer laten betalen voor treinen waar je amper op kan rekenen om op tijd ergens te zijn. Zoals Mattias al aanhaalde zou het veel beter zijn om de prijs van een ticket tijdens de spitsuren goedkoper te maken. Niet alleen is dit een mooi gebaar naar trouwe treinreizigers toe, het gaat misschien nog meer mensen met de trein laten rijden. Ikzelf rijd zo weinig mogelijk met de trein, aangezien het nog steeds goedkoper is om met de auto te rijden (zeker als je met 3 of 4 man rijdt).
|