Enkele post bekijken
Oud 24th May 2011, 09:16
wim leenaerts's Avatar
wim leenaerts wim leenaerts is offline
Prime Integrator

Citaat:
Orgineel gepost door Emma.Mertens
Noem het een vrouwelijke kwaal of gewoon doorzettingsvermogen maar ik geef toch niet graag af wanneer ik zo overtuigd ben van iets

En terecht! Maar ik moet zelf momenteel even 'afgeven' wegens een acuut tijdsgebrek... Ik heb je links bekeken, maar wat me eerst en vooral opvalt is dat je het bezwaarlijke objectieve bronnen kan noemen hé

Citaat:
Orgineel gepost door Nathalie.geyzen
Methodes die al zo lang bestaan, zouden toch EEN effect moeten hebben. Anders blijft men normaal geen gebruik maken van die methode, veronderstel ik.

Het helpt natuurlijk wel als je het artikel ook effectief leest:
Citaat:
Wel is het volgens het KCE bewezen dat homeopathie een sterk placebo-effect heeft: het werkt voor wie erin gelooft, ook al kreeg die persoon een placebo

Citaat:
Orgineel gepost door Nathalie.geyzen
Het lijkt er zo stilaan op dat (als het van hen af hangt) er binnenkort ENKEL nog maar de klassieke vormen van geneeskunde terugbetaald zullen worden

Same here:
Citaat:
Het kenniscentrum acht het bovendien zeer gevaarlijk als klassieke behandelingen worden uitgesteld of verhinderd omwille van homeopathie.

Ze hebben een goede reden om behandelingen die geen bewezen werking hebben te bannen aangezien het levensgevaarlijk kan zijn om daar op te vertrouwen en de klassieke geneeskunde te mijden. Als de alternatieve geneeswijzen die nog geen bewezen werking hebben niet meer verzekerd worden, is de kans al kleiner dat mensen daar naar gaan grijpen.
Zij heeft geen respect voor oudere mensen. De jeugd verpraat de tijd terwijl er gewerkt moet worden, schrokt bij de maaltijden het voedsel naar binnen, legt de benen over elkaar en tiranniseert de ouders..."
- Socrates, 2400 jaar geleden... -
Met citaat antwoorden