Enkele post bekijken
Oud 24th May 2011, 00:25
Sander.Bogaerts Sander.Bogaerts is offline
Don't jugde me.

Privacy, wat is het nog? Mensen spreken wel over privacy maar hameren we er nog echt op? We willen alle luxe van de ipod and iphone. Als die software er bij in zit dan is het zo. Als je je ipod verliest kan je hem zelf opsporen. Je kan er berichten heen sturen zodat de eerlijke vinder hem zou terug brengen. Je kan er van alles mee van op een afstand. Ik verschiet er niet van dat dit dan ook wordt opgeslagen en verstuurd naar apple zelf.

Ethisch is het niet verantwoord aangezien je normaal een gerechtelijk bevel moet hebben. Maar als het echt als illegaal beschouwt wordt zou ik denken dat er een proces tegen Apple komt en zullen ze dat verliezen. Maar ik zou er niet van verschieten dat eenmaal je hen producten gebruikt en je akkoord gaat met de voorwaarde dat je ook akkoord gaat met het opslagen van je gegevens. Ik zou er niet echt niet van verschieten dat ergens een clausule instaat waarin Apple dit vermeld. Ze hebben enorm veel voorwaardes waarmee je akkoord moet gaan. En ik ken niemand dat ze allemaal al een voor een heeft gelezen en al zeker niet in detail. Dus ik ben niet zo zeker dat ze zich niet hebben ingedekt voor dit.