Enkele post bekijken
  #15  
Oud 23rd May 2011, 21:19
olivier.lejeune olivier.lejeune is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2009
Locatie: Westerlo
Posts: 70
Ik ben een tegenstander om het geslacht van je kind te bepalen. Laat alles toch zijn gang gaan. Waarom moeten sommige mensen alles kunnen controleren? Als we alles zelf in handen gaan nemen dan verstoren we de natuur. Wanneer we zelf gaan beslissen over geslacht, dan gaat er volgens mij één geslacht te veel aanwezig zijn en de ander een pak minder. Zo zijn in sommige landen de jongens meer gewenst dan de meisjes, als die allemaal gaan kiezen voor jongens, dan hebben we een probleem vrees ik. Men kan niet zeggen tegen mensen dat de ene wel een jongen krijgt en de ander niet, dat is oneerlijk. Ik vind dat de wetenschap te ver gaat in bepaalde aspecten.

Mensen moeten tevreden zijn met het geslacht van hun kind, ook al is het tegen hun verwachting in. Wanneer ze daar niet meer tevreden mee kunnen zijn, dan moeten ze maar niet aan kinderen beginnen. En er zijn veel mensen die ongelukkig zijn omdat het kind toch niet is zoals ze wensen: "ik had veel liever een meisje gehad,...". Ik heb de indruk dat de mensen veeleisender worden met de jaren, ze willen overal zelf de controle over hebben. Ik ben er zeker van dat wanneer we nu de mensen het geslacht van hun kinderen laten bepalen, dat over enkele jaren de mensen over het uiterlijk van het kind willen beslissen. Dat gaat allemaal veel te ver.
Met citaat antwoorden