Enkele post bekijken
Oud 23rd May 2011, 19:38
Hanne.Hofkens Hanne.Hofkens is offline
Registered User

De gedachte van Laetitia vind ik zeer interessant. Hierbij had ik zelf nog niet stilgestaan.
Zo hebben wij recent meegemaakt dat onze nummerplaats nagemaakt was. Wij kregen fikse boetes vanuit Nederland toegestuurd. Enkele voorbeelden, 90 per uur in de bebouwde kom, ... Deze boetes werden naar ons opgestuurd en omdat dit een bedrijfswagen was, werden deze eerst van onze rekening afgehaald. Omdat we dit nader zijn gaan bekijken, zijn we er dus achter gekomen dat onze nummerplaat nagemaakt is. We wisten echter niets van die boetes omdat deze in Nederland waren uitgeschreven. Het bedrag liep dan ook op voor 1000 euro's omdat vele ook nog voor de rechtbank moesten verschijnen.
Wij wonen redelijk dicht bij de Nederlandse grens, dus we rijden wel eens naar Nederland. De kans toen om opgepakt te worden was zeer groot!
Nu nog loopt het onderzoek. Recent hebben we nog enkele deurwaarders op bezoek gekregen omdat dit deel uit maakt van het proces. Stel dat mijn vader of ik plotseling worden tegengehouden door politie en zij kijken naar de openstaande boetes zullen wij hierop aangesproken worden.
Zoals Laetitia het dus al zei: het is geen waterdicht systeem.

Het enige voordeel: Het is kleiner en inderdaad vele handig om mee te nemen!
Met citaat antwoorden