![Oud](images/statusicon/post_old.gif)
18th May 2011, 11:00
|
Registered User
|
|
|
|
Ik vind dit zeer positief nieuws! Het aantal ongevallen met dodelijke slachtoffers ligt elk jaar nog altijd veel te hoog. Het kan niet dat er zoveel mensenlevens verloren gaan door een botsing met de auto! Ik ben zelf ook al wel eens geflitst geweest en de boete die je dan ontvangt is zeker niet fijn, maar het schut je wel wakker om voorzichtiger en rustiger te gaan rijden. De 73 flitspalen die Mevrouw Crevits wil plaatsen moeten op zinvolle locaties geposteerd worden en daarvoor is er eerst voldoende onderzoek nodig zodat men zeker is van de juiste locatie. Ik ben wel verschoten van het aantal procent (77%) minder doden bij ongevallen, maar we moeten natuurlijk streven naar een nog grotere daling. Ik hoop voor de minister van mobiliteit dat het aantal ongevallen door het plaatsen van de flitspalen nog eens fors zal dalen, maar dat valt natuurlijk allemaal nog af te wachten. Het belangrijkste vind ik dat dit bericht verschijnt in de media want het is een teken dat we goed bezig zijn! ![Smilie](images/smilies/smile.gif)
|