18th May 2011, 00:35
|
Registered User
|
|
|
|
Ik heb mijn twijfels bij deze maatregel. Ik vind de argumenten die Veronique opsomt echt goed en sluit me daar volledig bij aan. Ik denk namelijk ook dat als je prostitutie gaat verbieden dat er meer en meer verkrachtingen gaan komen. Dit is geen positief gevolg. Jonge meisjes en jongens illegaal gaan verhandelen zal dan zeker in de pooiers hun gedachten komen. Sommige mensen van deze maatregel is het beste wat België kan doen maar hebben ze nooit zelf al eens in de grootsteden uit nieuwsgierigheid bij " de meisjes achter de ramen " gaan kijken?? Als je jongens hoort praten dan weten ze toch bijna altijd waar deze buurten zich bevinden. Die pret gaat de volgende generatie dan ook niet meer kunnen beleven. ( Al vind ik dat persoonlijk niet zo erg maar er komen maar steeds meer en meer wetten waardoor ik ga denken dat in de toekomst de kinderen niets meer gaan mogen uitsteken/ kattekwaad uithalen zoals ze zeggen, en dat vind ik wel erg ) ALs ik verhalen hoor van vroeger wat ze toen allemaal uitstaken, ik lach me plat en kom bijna niet meer bij, maar wij moeten dat nu niet proberen want dan belanden we bij de politie.
|