Enkele post bekijken
Oud 18th May 2011, 00:21
Sanne Lievens Sanne Lievens is offline
Registered User

Ik vind dit een goed teken van de NMBS dat ze mensen vergoeden. Zelf neem ik per week gemiddeld 3 keer de trein om naar school te gaan. Aansluitend neem ik aan het station een bus. Tussen mijn trein en bus heb ik niet zoveel tijd, dus dan is een vertraging van 5 minuten meestal al spannend. Dus van elke vertraging van mijn trein krijg ik al frustraties, ook al is het maar enkele minuten. Het is wel zo dat de NMBS betrouwbaarder is dan De Lijn. Bij De Lijn weet je niet of een bus al gepaseerd is of niet, heeft ze vertraging of niet? Wanneer gaat ze nu komen? Allemaal onzekerheden die je bij de NMBS niet hebt omdat alle vertragingen meegedeeld worden door een scherm of door het om te roepen. Begrijpelijk is het wel dat De Lijn niet aan alle haltes een scherm kan plaatsen om te melden waar de bus zich bevindt! We moeten realistisch blijven.
Maar ja om bij het onderwerp te blijven, Super initiatief van de NMBS. Maar ik denk niet dat ik in aanmerking kom voor een vergoeding te ontvangen vanwege vertraagde treinen.
Met citaat antwoorden