16th May 2011, 19:27
|
Registered User
|
|
|
|
Als ik dit bericht mag geloven, gaat de wereld en de maatschappij echt wel de verkeerde kant uit! Een jongen die nog maar in de lagere school zit, rijdt al met een auto rond terwijl hij waarschijnlijk amper aan de pedalen geraakt + hij doet dit onder invloed van alcohol. Hoe is dit toch mogelijk? Hoe is hij ten eerste al aan alcohol geraakt en waar zijn die 'verantwoordelijke ouders'? Een persoon die iets of wat verstand heeft, gaat zo'n kind zeker en vast geen alcohol voeren maar waarschijnlijk heeft hij de alombekende truc van 'grote broer zal het wel voor mij kopen' gebruikt. Ik wil wel eens die ouders zien en hoe ze deze jongen opvoeden. Veel kans bestaat erin dat de ouders ofwel gescheiden zijn ofwel familieproblemen hebben en deze jongen gewoon om aandacht vraagt. Maar om dan te weten dat er de afgelopen 2 jaar nog zo'n 'gevallen' zijn gevonden is echt wel verontrustend. Hier gaat het dan wel om autodiefstal maar we spreken nog altijd van kinderen! Als de criminaliteit al op zo'n jonge leeftijd start, waar gaat deze wereld dan heen?
|