Enkele post bekijken
Oud 16th May 2011, 09:41
Jelle.Adriaensen Jelle.Adriaensen is offline
Registered User

Dit zijn toestanden die echt niet door de beugel kunnen! Wanneer ouders zich openstellen om pleegouders te worden moeten ze goed bewust zijn van de zaken die er bij komen kijken. Het kind komt in een nieuwe omgeving en heeft natuurlijk wel wat aanpassing nodig, maar na enkele maanden en zeker op jonge leeftijd merk je daar niets meer van. Ik vind het schandalig dat je een kind vanaf zijn drie jaar al kunt mishandelen, dan is er echt iets mis met de personen in kwestie! Deze taferelen moeten zeer hard aangepakt worden op de rechtbank zodat de pleegouders gaan voelen wat ze al die jaren het kind aangedaan hebben, maar of ze daar echt gaan bij stilstaan is natuurlijk de vraag. Ik hoop voor het meisje dat ze nu van haar leven kan gaan genieten en een thuis krijgt die ze zeker en vast verdiend. Ik hoop dat ze een serieuze schadevergoeding kan ontvangen zodat ze de eerste jaren financieel goed doorkomt. Ik wens haar bij deze veel sterkte in het proces en hopelijk valt alles terug in de juiste plooi!
Met citaat antwoorden