11th May 2011, 00:00
|
|
Jynthe.Stabel
|
|
|
|
Wie droomt er nu niet van een prachtig luxeleventje met al wat je maar wil? Ik denk dat er weinig mensen zijn die zichzelf niet in die situatie zouden willen stellen, en dan gaan ze, inderdaad, op de 'snelle' manier een poging wagen om millionair te worden. Dat de kans dat je zo'n groot bedrag ooit kan winnen, ellendig klein is, beseffen ze vaak niet. Dankzij al die advertenties en andere vormen van reclame lijkt het ook net zo gemakkelijk!
Morgen moet ik (voor mijn stage Engels) een lesje geven over 'If I won the lottery', en ik heb een tijdje overwogen om als 'didactisch materiaal' een loterijbiljetje te gaan kopen (met natuurlijk in het achterhoofd dat het leuk zou zijn als daar een bedragje zou uitkomen ) MAAR ik heb het loterijticket uiteindelijk toch maar gelaten voor wat het is. Ik ben uiteindelijk niet in de lokroep van alle reclames getrapt, om het zo te zeggen. Laat mij dat geld voorlopig maar houden tot na de stages. Dan koop ik er wel wat leuks mee voor mezelf. Daar heb ik véél meer aan! Het zou goed zijn als andere mensen dat ook eens wat vaker zouden beseffen, denk ik!
|