Enkele post bekijken
Oud 10th May 2011, 16:06
jorina jorina is offline
Registered User

Ik ga volledig akkoord met Veronique. Oké in principe mag het niet, en moet een kind eigenlijk tot het einde van het schooljaar gaan. Maar iedereen is sowieso al wel eens een dagje thuis gebleven. De meesten deden waarschijnlijk al wel eens dat ze ziek waren omdat ze een belangrijke test hadden. Dat zou in principe niet mogen. Maar die laatste dagen? Dan mis je totaal niets. Ik ben ooit eens de dag voor de paasvakantie mogen thuisblijven van mijn ouders, zodat we dan van 's ochtends konden vertrekken naar sunparks. Het enige wat ik die dag gemist heb in school is de broederlijk delen tocht. Mijn ouders hebben zelfs de waarheid verteld tegen mijn klastitularissen, en die vonden het zelfs niet erg. Het enige dat we moesten doen, was dan een briefje meegeven van thuis. Het mocht omdat ze wisten dat ik niet iemand was die anders spijbelde. En het is echt niet omdat ik die ene dag toen ben mogen thuis blijven, dat ik mijn kinderen later ga laten spijbelen omdat ik vind dat het mag, helemaal niet zelfs. Alleen op die bepaalde dagen misschien waarin de leerlingen niets van hun lessen missen, en als mijn kinderen er echt niets mee zouden inzitten om een dagje vroeger te vertrekken.
Met citaat antwoorden