Enkele post bekijken
  #8  
Oud 6th May 2011, 13:58
katrien.anthonis katrien.anthonis is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2009
Locatie: Halle-Zoersel
Posts: 76
Er wordt ook altijd zo'n heel trauma rond gemaakt in de media. Ik praat het gedrag van de leraar niet goed, maar ik wil wel eens weten wat die leerlingen allemaal doen om hem zover te krijgen. Iedereen vliegt maar op die leraar, maar ik wil de andere kant van het verhaal wel eens horen. Net zoals het voorval met die cementbak. Dat mocht inderdaad niet gebeuren, maar waarom is dit toch gebeurd? Waarom zijn de stoppen van die leraar doorgeslagen? Ik denk dat je ook rekening moet houden met hun kant van het verhaal. Ik denk dat de jongeren een aantal decennia geleden een 'opsluiting in de kast' nog niet eens aan de ouders durfden melden. Wanneer je als ouder hoort dat je kind gestrafd wordt, dan zou ik het normaal vinden dat je probeert te achterhalen waarom. Mijn kind, schoon kind is jammer genoeg een hedendaagse tendens. Ik kan het begrijpen dat ouders hun kinderen willen beschermen en verdedigen, maar ze moeten ook hun fouten kunnen toegeven en hun kinderen hierover aanpakken.
Ik keur de straf uit dit artikel niet goed, maar ik vind dat men tegenwoordig alles meteen escaleert en dat men vaak enkel de leraar viseert. Ik denk dat je kind geen engeltje is als hij de leraar ertoe krijgt om die cementbak te gebruiken...
Met citaat antwoorden