Enkele post bekijken
  #4  
Oud 25th April 2011, 13:33
IsabellHoremans IsabellHoremans is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2010
Locatie: Herentals
Posts: 40
Telkens als Pascal Smet in de media komt, heb ik er toch mijn bedenkingen bij over wat hij nu weer van plan is. Hij is onze minister van onderwijs, maar kan precies niets invoeren wat in het voordeel van de leerkrachten is.

Ik vind helemaal niet dat de kleine kleuterscholen afgeschaft moeten worden, want waar moeten al die honderden kleuters dan naartoe. Het gaat er hier net over dat de kleuterleiders zoveel kinderen niet meer alleen aankunnen en dan wil hij kleuterscholen afschaffen. Hij kan beter subisidies uitreiken om meer kleuterklassen te maken. In dit opzich ga ik wel niet akkoord met wat Anneleen en Stefanie zeggen. Geen kleuterleiders vinden? Wat loopt er dan allemaal rond in onze school? Er studeren er elk jaar een handvol af en dan zou je er geen vinden? Tuurlijk wel.

Over dat kleuterturnen wil ik niet te veel kwijt, maar het is inderdaad zoiets dat die kleine kindjes leuk vinden. Waarom het dan afschaffen? Het vergt alleen wat inspanning van de leerkrachten om wat oefeningen te verzinnen, want kleuters hebben nog geen toestellen nodig buiten een bankje en een matje misschien.

Weet meneer Smet nog wel waar hij mee bezig is, want wat hij soms allemaal wil veranderen is voor mij soms larie en apekool?!
Met citaat antwoorden