Enkele post bekijken
  #2  
Oud 24th April 2011, 01:11
Ruben Slegers Ruben Slegers is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2009
Locatie: Arendonk
Posts: 72
Wat Diethe zegt klopt volgens mij wel. Mensen die ernstige pijn hebben en niet weten wat te doen, slaan vaak in paniek en denken in eerste instantie aan de spoeddienst. Dit is niet meer dan normaal, omdat er in elke regio 's avonds maar één huisarts van dienst is. Om te weten wie dit is, moet men eerst en vooral al naar de algemene infolijn bellen of het internet raadplegen. Dan is meteen naar de spoed rijden inderdaad een betere oplossing.
Ik zie niet in waarom dit zo erg is. Waarom kan men een spoeddienst dan niet uitbreiden, waardoor ernstige en minder erge gevallen bij aankomst gescheiden kunnen worden?
Spreken van gerechtvaardigde en ongerechtvaardigde bezoeken aan de spoed, vind ik ergens wat bizar. Excuseer de mensen die pijn lijden en geen medische opleiding gekregen hebben, die niet weten wat te doen. Dokter of verpleger moet je worden met de gedachte om mensen met pijn of klachten te helpen, in elke situatie. Kan je dit niet opbrengen voor de kleinere en minder spectaculaire gevallen, soliciteer dan voor een baan achter de balie.
Met citaat antwoorden