Enkele post bekijken
Oud 23rd April 2011, 13:01
jana dua jana dua is offline
Registered User

Ik vind het onmogelijk om op deze peiling te stemmen. Voor mij staat de juiste keuze er gewoonweg niet tussen. Volgens mij moeten ouders gewoon eerlijk zijn tegen hun kinderen. Ze moeten hun kinderen laten weten hoe zij staan tegenover de keuze van hun zoon of dochter, maar ze moeten tevens respect kunnen tonen voor die keuze. De zoon of dochter zal het waarschijnlijk meer appreciëren dat de ouders gewoon eerlijk zijn en dan hun kinderen laten doen. Misschien zal het feit dat ze hun goedkeuring niet geven voor de partner, maar zeker en vast wel voor hun eigen kind, de ogen van het kind doen openen. Misschien zal hij of zij de fouten van de partner dan veel beter inzien.
Het is niet gemakkelijk. Ik ervaar het momenteel zelf met een vriendin wiens ouders haar vriend afkeuren. (Ik moet eerlijk zeggen ik vind hem ook maar niks). De ouders van het meisje, alsook de zus, proberen zo weinig mogelijk te zeggen tegen de jongen. De redenen hiervoor zijn wel degelijk gegrond. Nu het meisje voelt dit aan alsof de ouders tegen haar zijn, omdat ze er nooit over praten. Nu heeft mijn vriendin plannen om alleen te gaan wonen met de jongen, omdat ze het thuis niet meer leuk vindt, alleen weten de ouders dit nog niet.
Met citaat antwoorden