Enkele post bekijken
  #2  
Oud 21st April 2011, 22:38
Ruben Slegers Ruben Slegers is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Oct 2009
Locatie: Arendonk
Posts: 72
Ik vind het zeer positief dat een Belgische vrouw in het lijstje wordt opgenomen. Ik heb het ook op de radio gehoord, maar het er eerst toch mijn bedenkingen bij. Zijn er op deze wereldbol maar 99 personen die invloedrijker zijn dan Kim Clijsters??? Ze staat zelfs op plaats 16 en laat Barack Obama en Nicolas Sarkozy ACHTER(!!!) zich! Ik geef toe, ze doet heel mooie dingen en de argumenten die gegeven worden om haar in het lijstje te plaatsen kloppen wel, maar maakt dit dan dat je de 16e meest invloedrijke persoon bent op deze aardbol??? Volgens mij niet.
Dan staat er in het artikel nog dat Wael Ghonim, het gezicht van de revolutie in Egypte, een verrassende naam is in het lijstje. Volgens mij maakt het voor deze lijstjes niet uit of je een positieve of negatieve invloed hebt, en ik denk dat deze man meer teweegbrengt dan Kim Clijsters.
Met alle respect voor Kim, ze is een geweldig straffe madam en volgens mij (sorry als dit niet waar is, ik ben niet zo'n tennisfan) een van de beste vrouwelijke tennissers aller tijden. Hoe dan ook, een 16e plaats in deze lijst verdient ze volgens mij niet.
Met citaat antwoorden