Enkele post bekijken
  #10  
Oud 21st April 2011, 09:53
wim leenaerts's Avatar
wim leenaerts wim leenaerts is offline
Prime Integrator
 
Geregistreerd op: Nov 2004
Locatie: Beerse city
Posts: 1,633
Citaat:
Orgineel gepost door p4u12767
Ik voel mij zo naïef, bedankt Wim om ons hierop te wijzen!

Met naïef heeft dat niets te maken denk ik, onwetendheid misschien wel, maar dat gold voor mij vorig jaar ook nog
Hoewel ik - o.a. dankzij dit forum - al wel enkele jaren kritisch kijk naar verdacht goedkoop geproduceerde goederen zoals discountketens als Aldi en Lidl ze aanbieden. Als je zo goedkoop kan verkopen, moet er ergens anders op bespaard zijn geweest, wat dat zoal kan zijn en waarom dat een probleem is, zie je in 'Food, Inc.'. Een echte aanrader!

Citaat:
Dergelijke reportages zouden ze in primetime moeten uitzenden zodat meer mensen dit zouden weten.

Het zou zo maar eens kunnen dat hij wel op Canvas al geweest is. Op Canvas worden regelmatig zulke kritische documentaires getoond (ik denk ook aan de zeer interessante 'The Human Footprint' en 'Darwin's Nightmare' (welke ik zelf ook nog moet zien).
__________________
"De jeugd van tegenwoordig houdt alleen maar van luxe, heeft slechte manieren en veracht de autoriteit.
Zij heeft geen respect voor oudere mensen. De jeugd verpraat de tijd terwijl er gewerkt moet worden, schrokt bij de maaltijden het voedsel naar binnen, legt de benen over elkaar en tiranniseert de ouders..."
- Socrates, 2400 jaar geleden... -
Met citaat antwoorden