Enkele post bekijken
  #3  
Oud 17th April 2011, 13:55
Elise.Laureys Elise.Laureys is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2009
Locatie: Herentals
Posts: 94
Frieten duurder

Alles is tegenwoordig toch zo duur! Wanneer je naar de winkel gaat voor de wekelijkse boodschappen val je haast achterover wanneer je bij de kassa komt. Je denkt: "Oh, nu zal het wel meevallen, ik heb eigenlijk niet zo veel meegenomen". Pas maar op, wanneer je dat denkt moet je dikwijls nog het meeste betalen! En ik kan zeggen, bij ons thuis wordt er absoluut niet met het geld gesmeten. De producten worden nu eenmaal duurder. Ga nog maar eens een keer naar de winkel met 25 euro op zak, je zal er niet veel voor kunnen kopen.

Maar dan stel ik mij ook de vraag, als alles duurder wordt, waarom stijgen de lonen van de werkende mens dan niet? Mensen moeten alles maar blijven betalen van een loon dat bijna niet omhoog gaat. Als de producten duurder worden, moeten de mensen die toch kunnen betalen? Voor de een stijgen de grondstofprijzen en dan wordt er geleverd aan de supermarkten. Die willen dan ook weer wat verdienen aan de producten die ze verkopen. Gevolg? Alles kost maar meer en meer geld. Ik vraag mij af of de mensen dat in de toekomst kunnen blijven volhouden.
Met citaat antwoorden