Enkele post bekijken
  #6  
Oud 15th April 2011, 14:51
Véronique.Segers Véronique.Segers is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2009
Locatie: Merksplas-Turnhout
Posts: 122
Ik ben er zoals Georges mee akkoord dat het bedrijf wel een vergoeding moet kunnen krijgen voor de research die het bedrijf heeft gedaan. Als je een anti-virus programma koopt, moet je hier toch ook voor betalen? Ik vind dit dus niet meer dan logisch. Het is dan aan de persoon in kwestie om zijn privacy via dat bedrijf te laten garanderen of het zelf te doen. Zoals Lisane reeds aanhaalt: als je de instellingen goed leest en eventueel het helpcentrum raadpleegt, kan je dit zelf ook wel. Zo moeilijk is dit niet.

Misschien is het echter wel een probleem voor jongeren en senioren die hier niet zoveel van begrijpen. De laatste tijd is facebook genoeg in de media geweest als 'onbetrouwbaar' netwerk, dus dit zouden ze wel moeten weten.
Maar dan vind ik het vrij logisch dat zij hulp vragen aan andere mensen die er wel iets van weten, zoals bijvoorbeeld dit bedrijf.

Toch zal je nooit 100% privacy kennen op het internet denk ik. Iedereen kan foto's etc. van jou op hun profiel zetten. Ook al word je dus niet 'getagt', je staat er toch wel mooi op! Ik vermoed dat deze soort sociale netwerken altijd wel voor problemen zullen zorgen.
Met citaat antwoorden