Enkele post bekijken
  #6  
Oud 15th April 2011, 14:27
Véronique.Segers Véronique.Segers is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2009
Locatie: Merksplas-Turnhout
Posts: 122
Ik vind het - net zoals onderstaande reacties - schandalig hoe de prijzen van de bezine de pan uit swingen. Er is een toename van ongeveer 2,3 eurocent per liter per dag. Dit vind ik echt wel enorm veel. Wanneer zal deze stijging stoppen?! Deze toename komt door de prijsstijgingen van de olieproducten op de internationale markten. Deze week bereikten de prijzen van stookolie en diesel hun hoogste peil in meer dan 2 jaar.

Ik probeer zelf de laatste tijd ook hard op te letten om minder en minder mijn auto te gebruiken. De fiets en de bus zijn mijn eerste opties geworden om mij te verplaatsen. Dit is natuurlijk een pluspunt... véél milieuvriendelijker. Maar aan alle pluspunten zitten ook weer minpuntjes. Jammer genoeg is dit voor iedereen ook niet altijd haalbaar. Als je werk verder weg is, waarbij de busverbinding niet altijd alles is... ben je vaak genoodzaakt om je auto te gebruiken. Ook als je kinderen hebt, is het niet alles om je steeds met de fiets of bus te verplaatsen.

Ik hoop dan ook dat het cliquetsysteem zijn werk zal leveren waardoor we minder van de prijsstijging zullen merken. Hier heb ik echter toch mijn twijfels over. We will see!
Met citaat antwoorden