6th April 2011, 12:04
|
Registered User
|
|
|
|
Ik kan dit niet begrijpen. Kleuters moeten spelen met poppetjes, autootjes en ander speelgoed, niet met een iPad of een computer. Dit vind ik een hedendaags probleem aan het worden. Zo laat je kinderen enkel virtuele zaken zien en veel te weinig realistische zaken.
Internet is gevaarlijk! Hoe ga je die kleuters dat duidelijk maken? Of doet dat er niet toe, als ze maar leren werken met de computer dat is het belangrijkste. Nee, ik vind dat we verkeerd bezig zijn.
"Jong geleerd is oud gedaan", hoor ik hier. Dit heeft er totaal niets mee te maken. Ik kende niets van de computer tot ik 14 was. Nu 6 jaar kan ik het ook hoor!
Dit is zever.
Nog een probleem omtrent dit. Ik zie op straat kinderen van 12 jaar die de mooiste en beste GSM's hebben. Kan dat? Waarom hebben die jongens/meisjes dat nodig? Om er bij te horen?
Nog zoiets dat totaal overbodig is.
Ik wil hier alleen maar mee aantonen dat jongeren en nu ook al kleuters met de gewone kleine dingen niet meer tevreden zijn/blijven. Logisch, want wij bieden ze alles aan. Hoe zou je zelf zijn. Maar later als het er op aankomt, dan gaat het niet, ze durven niet, dan hebben ze het moeilijk...
|