5th April 2011, 00:27
|
Registered User
|
|
|
|
Ik vind dit een schitterend initiatief van een zo een grote club in de wereld! Dit is echt het voorbeeld geven naar andere clubs en hopelijk volgen ze snel het initiatief van de grote Spaanse topclub. Ik denk vooral aan de stappen die de club vooruit zal zetten op het gebied van veiligheid en dat is vandaag nog steeds het belangrijkste aspect in een voetbalstadion. Ik ga zelf ook regelmatig kijken naar een wedstrijd en mij valt het vooral op dat er de laatste jaren meer en meer min 18 jarigen aanwezig zijn in een stadion daarom is het ook voor hen belangrijk dat ze zo weinig mogelijk in contact komen met rook. Ik had dit artikel nog niet gelezen, maar ik hoop dat het snel in werking treed zodat de club veel positieve reacties krijgt en de andere clubs zo kan overtuigen. De Belgische voetbalbond kan zich beter bezighouden met het verwijderen van sigaretten uit stadions dan het organiseren van slechte play-offs want dat trekt echt op niets!!! Dit laatste is niet echt relevant, maar het moest even van mij af!
|