Enkele post bekijken
Oud 4th April 2011, 19:40
Vanhoof.Stef Vanhoof.Stef is offline
Registered User

Ik denk dat Denemarken er goed heeft aan gedaan hier een verbod op te hangen. Wat is het nut dat minderjarigen pijnstillers kunnen kopen.. Is dit niet zo'n beetje problemen in de hand werken, waar Frankrijk nu met bezig is. Waarom is dat nodig? Ik denk dat de regelgeving in België terecht zo streng is en dat heel wat landen net dezelfde regelgeving mogen gebruiken. Wanneer je een geneesmiddel nodig hebt ga je naar de apotheker, dat is toch maar net hetzelfde als naar de supermarkt.. Voor alle zwaardere geneesmiddelen heb je terecht een doktersvoorschrift nodig, waar zou dat anders heen gaan. Hoeveel pijnstillerverslavingen zullen er dan wel niet voor komen..

Weeg de voordelen af tegen de nadelen en dat zou normaal voldoende antwoord moeten geven op deze vraag.

Ik ben absoluut voorstander voor een verbod, laat alles maar hoe het nu is. Voorschriften noodzakelijk, pijnstillers enkel bij de apotheek,... Tegenwoordig moet je bij elke aankop, van wat dan ook je SIS-kaart afgeven bij de apotheker dus overal pijnstillers halen zal niet kunnen zoals Evelien laat uitschijnen.
Met citaat antwoorden