4th April 2011, 18:09
|
Registered User
|
|
|
|
Politiekers die zulke onzin durven uitkramen dienen zichzelf niet politicus te noemen, deze personen dienen uit het Europese parlement gezet te worden. Dit is niet debatteren maar ruzie uitlokken en dat hoort niet op het parlement.
Hij moet zijn ongenoeg niet uiten op de kritiek van Martin Schulz, hij dient iets met de kritiek te doen. Het lijkt erop dat hij in het nauw gedreven was, en dat hij als reactie een aanval doet op de persoon. Dat hoort niet, dat is een teken van zwakheid, kan je geen goed argumenten geven op kritiek van anderen dan dien je te zwijgen, einde discussie! Dit doet ons inderdaad denken aan het gedrag van 'Nigel Farage'. De uitspraken van Farage hebben veel woede bij mij opgewekt, waarschijnlijk door zijn verbale aanval op België. Nu doet Bloom hetzelfde, maar legt hij zijn aanval op het verleden van Duitsland, iets dat enorm gevoelig ligt bij de Duitsers, ik zal niet verwonderd zijn als er nu veel Duitsers woedend zijn op de uitspraak van Bloom.
En wanneer men vraagt om de verontschuldigingen aan te bieden doet hij er een schepje bovenop! Hij maakt zich daar niet bepaald populair mee, TOTAAL ongepast!!!
Ik hoop dat ze Bloom verwijderen uit het parlement of hem een lange tijd niet laten zetelen in het parlement. Met de hoop dat hij zijn onverantwoord gedrag inziet en zijn verontschuldigingen aanbiedt.
|